-Kötelező-e regisztrálni a vásárláshoz ?
-Az áruházunkban történő vásárláshoz NEM KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, de mindenképpen ajánlott ugyanis a regisztrált vásárlóink kedvezményeket vehetnek igénybe.
-Mi történik ha nem azt a terméket kapom, amit megrendeltem?
-Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta, és nem is szeretné átvenni a terméket, ebben az esetben a futár visszaszállitja, az értékét a számla végösszegéből levonja.
-Milyen előnnyel jár a regisztráció ?
-Az oldalunkon a regisztráció számos előnnyel jár. Minden vásárlás után ajándékpontokat kap, illetve minden vásárlás után jár egy bonuszkupon, amelyet a következő vásárláskor felhasználhat, akár a pontokkal egyűtt, így további kedvezményekhez juthat (a kupon és pontrendszerről részletesebben az ÁSZF menüpont alatt tájékozódhat.)
-Hogyan tudok jelszót változtatni?
-Jelszót az oldalra való belépést követően az Adminisztrációs Felület menüpont alatt tud változtatni.
-Miért nem tudok rögtön a regisztráció alkalmával jelszót megadni ?
-Elsősorban biztonsági okokból alakitottuk ki úgy a felületet, hogy regisztrációkor a program magától generál egy jelszót, amit az első belépéskor célszerű azonnal megváltoztatni.
-Hogyan tudok keresni a termékek között?
-Termékek között az oldal jobb felső sarkán a keresés menüpont alatt tud keresni.
-Hol és hogyan tudom kiválasztani a kiszállitás időpontját?
-A kiszállitás időpontját közvetlenül megrendeléskor tudja megadni az ott található menüpontban.
-Milyen gyakran változnak a termékek árai?
-A termékek árai folyamatosan frissülnek akár naponta többször is. A termékekre árgaranciát vállalunk, tehát a megrendelést követően az emailben visszaigazolt áron szállítjuk ki a termékeket önöknek.
-Kérhetem-e hogy a futár felhívjon telefonon a kiszállitás előtt?
-Természetesen kérheti, hogy futárunk az árú érkezése előtt értesítse sms vagy telefonhívás formájában. Kérjük minden rendeléssel kapcsolatos igényét, észrevételét megrendeléskor a üzenet rovatba szíveskedjen leírni.
-Kérhetek csereterméket ha az általam rendelt áru nincs készleten?
-Lehetősége van a megrendelés leadásakor jelezni, ha elfogad csereterméket, amennyiben valamely ön által rendelt termék elfogyott. Ehhez mindösszesen annyit kell tennie, hogy rendeléskor bepipálja az üzenet ablak fölött található " Termékhiány esetén helyettesítő terméket is elfogadok. " gombot.
-Ha szükségem van olyan termékre ami nincs a kinálatban, be tudják e szerezni?
-Amennyiben nem talál meg az áruházunk kinálatában olyan termékeket amelyekre mindenképp szüksége lenne, lehetősége van ezt az üzenet ablakba beleírni. Ebben az esetben még a termék kiszállitása előtt értesítjük e-mailben vagy telefonon az ön által kért termék áráról, így eldöntheti hogy szeretné-e megrendelni azt a leadott termékekkel együtt .
-Fizethetek bankkártyával ?
-Oldalunkon jelenleg nem lehet bankkártyával fizetni, de ennek beüzemelése folyamatban van. Amint elérhető lesz ez a funkció, minden regisztrált vásárlónkat értesiteni fogjuk, illetve a Főoldalon is jelezni fogjuk.
-Elfogadják az étkezési utalványt?
-Jelenleg csak a papír alapú Sodexho Pass, Ticket Restaurant, és Erzsébet utalványokat tudjuk elfogadni.
-Csak az a személy veheti át a terméket, aki megrendelte?
-Termékeket bárki átveheti, aki szállitáskor a megadott címen a csomagot átveszi, és annak ellenértékét futárunknak átadja. Energiaitalt és szeszesitalt csak 18 évet betöltött személynek áll módunkban átadni. Abban az esetben, ha nem tartózkodik 18 életévét betöltött személy a kiszállitás időpontjában otthon, úgy a felsorolt termékeket nem áll módunkban átadni. Természetesen annak ellenértékét a számla végösszegéböl levonjuk, és a módositott számlát postai úton kézbesítjük.
-Mi történik, ha akkor jön a futár amikor nem vagyok otthon?
- Amennyiben az ön által megadott időpontban nem tartózkodik otthon, abban az esetben a kiszállitási díj újbóli megfizetése esetén tudjuk csak a megrendelés kiszállitását újra megismételni.
|